wtorek, 20 lipca 2010

początek

Lubię czytać blogi o książkach. Do tej pory byłam biernym obserwatorem. Dziś w końcu postanowilam i ja blogować książkowo. Dyskusje na temat przeczytanych książek potrafią być jednymi z ciekawszych. Nie są tak zacięte, jak te o polityce, ale równie emocjonujące. W końcu każdy z nas odbiera słowo pisane inaczej. Jeden lubuje się w poetyckich tomach, inny woli literaturę lekką, bez zbędnych metafor i ukrytych znaczeń. Jeden uważa, że dany autor jest genialny, a drugi na odwrót - że do d...
Czytam różne książki. Od literatury wysokiej, po niską. Bo lubię czytać. Po prostu. To, co akurat wybieram, zależy od mojego nastroju i chęci. Czytam zarówno światowe bestsellery, jak i niszowe, mniej znane pozycje. Z każdej lektury czerpię przyjemność. Nie wszystko mi się oczywiście podoba. Czasem po kilku stronach rzucam książkę w kąt.
Mam zamiar pisać tu o każdej przeczytanej przez siebie pozycji. Zapraszam do czytania i zabierania głosu w dyskusji o ksiązkach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz