piątek, 11 lutego 2011

Aleja Bzów


Właśnie dowiedziałam się z bloga u Sabinki, że ukazała się nowa książka Aleksandry Tyl "Aleja Bzów". Poprzednia książka tej autorki bardzo mi się podobała, dlatego już nie mogę się doczekać kiedy i tę przeczytam. Pewnie jutro pobiegnę do księgarni, bo jestem w gorącej wodzie kąpana. Chociaż powinnam dać sobie na wstrzymanie, bo od Sabinki trafiłam na blog Izuś która organizuje u siebie candy i można wygrać tę książkę. Zapisalam się do losowania, może się uda:-)

candy - do wygrania Aleja Bzów!

Tak to jest, jak człowiek w taką paskudną pogodę zatopi się w lekturach, które wcześniej kupił na zapas i nie wyściubia nosa na świat i na nowości, które się ukazują. Ciekawa jestem, czy wy też tak macie, że kupujecie za jednym zamachem kilka książek i boży świat was nie interesuje, czy raczej przeglądacie na bieżąco nowinki? Ja zazwyczaj przeglądam co się ukazuje w księgarniach, ale teraz jest tak ponuro, że zalegam w łóżku z książkami i nic mnie nie interesuje. Zimą jestem psem kanapowcem:-)

6 komentarzy:

  1. ta książka ma przepiękną okładkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka jest przecudna:-)
    A, Isabelle, teraz czytałam recenzję tej książki u organizatorki candy i główna bohaterka ma na imię... Izabela:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah niestety nie raz muszę wyjść :) szczególnie z rana :) ale jest jeszcze mały sposób by pozostać w domu i mieć nowości : allegro i sklepy netowe:) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się zauroczyłam okładką...
    mnie nowinki zupełnie nie interesują jako wartość. czytam to, co mi wpadnie w oko, w ręce i ma ciekawy opis. a jeśli mogę dotknąć, macam książkę z każdej strony, otwieram na przypadkowej stronie i sprawdzam, czy styl pisarza mi odpowiada. internet w tej kwestii jest grobowcem literatury, ale przynajmniej można trafić na niezłe oferty cenowe. coś za coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:D Ja też jak wchodzę do księgarni czy do empiku to ciężko jest wyjść bez czegokolwiek:P
    Teraz jak zalegam w łóżku z choróbskiem, to pije herbatki, łykam tony tabletek i pochłaniam książki:P
    Dziękuję za udział w moim konkursie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie tak robię, kupuję za dużo książek i mam problem, którą zacząć czytać i jak to zrobić, żeby mieć czas na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń